برگزیدگان سومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاریها معرفی شدند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، در بخش مطبوعات و در قالب گفت و گو 'حسن فرامرزی' از روزنامه جوان ، 'اصغر زارع كهروجی' از روزنامه شرق و 'محمدصادق شایسته' از روزنامه هفت صبح به ترتیب رتبه های اول تا سوم را كسب كردند.

در قالب گزارش خبری، 'فرید قدیری'از روزنامه دنیای اقتصاد ، 'مرجان اسلامی فر' از روزنامه ایران و از روزنامه ابتكار گروه فرهنگ و هنر رتبه های اول تا سوم را از آن خود كردند.

براساس این گزارش، در قالب گزارش، 'مهری حقانی' از روزنامه فرهیختگان، 'علیرضا حسنیه' از روزنامه رسالت و 'فریده عباسی' از روزنامه اطلاعات به ترتیب رتبه های اول تا سوم را كسب كردند.

در سرمقاله نیز 'مصیب نعیمی' از روزنامه ایران، 'عزیز شاه محمدی' از روزنامه همشهری و 'مسیح مهاجری' از روزنامه جمهوری اسلامی رتبه های اول تا سوم را كسب كردند.

بر اساس این گزارش، در بخش مقاله 'میثم‌هاشمی خانی' و 'جواد صالحی اصفهانی' از روزنامه دنیای اقتصاد، 'محسن سلیم' از روزنامه خراسان و 'اكبر ثبوت' از روزنامه ملت رتبه های اول تا سوم را كسب كردند.

در بخش تیتر نیز روزنامه تهران امروز با تیتر 'كارت رویانیان در 90 سوخت'، روزنامه سیاست روز با تیتر 'واردات برنج قد كشید' و روزنامه جام جم با تیتر 'قانون جمع‌آوری قلیان دود شد' از سوی هیات داروی به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود كردند.

بخش عكس رتبه اول نداشت و رتبه دوم این بخش به 'محمد خوش نشین' از روزنامه جام جم و رتبه سوم به 'پیام پارسایی' از روزنامه ایران ورزشی رسید.

در بخش صفحه آرایی، رتبه اول به روزنامه استقلال جوان رتبه دوم به روزنامه گسترش صنعت و رتبه سوم به روزنامه بانی فیلم رسید.

بخش كاریكاتور نیز رتبه اول نداشت و جایزه رتبه دوم به 'حمید صوفی' از روزنامه همشهری و جایزه رتبه سوم به 'ساسان خادم' از روزنامه هفت صبح داده شد.

در بخش نقد نیز 'میرعماد اشرفی' از روزنامه رسالت، 'احمد میراحسان' از روزنامه شرق و 'سعید مستغاثی' از روزنامه كیهان رتبه های اول تا سوم را كسب كردند.

در بخش خبرگزاری ها در قالب گزارش خبری، رتبه اول به خبرگزاری ایرنا، رتبه دوم به خبرگزاری مهر و رتبه سوم نیز به ایسنا رسید.

در بخش خبر نیز خبرگزاری های موج، فارس و خبرگزاری تقریب به ترتیب رتبه های اول تا سوم را كسب كردند.

در بخش عكس خبرگزاری‌ها نیز رتبه اول به 'احمد معینی جم' از ایرنا، رتبه دوم به 'امیر خسروشاهی' از ایسنا و رتبه سوم به 'مهدی شاه محمدی' از خبرگزاری شبستان رسید

اجتمام**9105**9140*





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: